Odpovědi týkající se plateb

Platby můžete poslat i přes načtení tohoto QR kódu:

Důležité: Doplňte správný VARIABILNÍ SYMBOL a přesnou ČÁSTKU kvůli správnému přiřazování. Platby bez variabilního symbolu nebo s chybným se nepřiřazují a proto je vracíme zpět na účet, ze kterého přišly.

Variabilní symbol najdete:

  • na své smlouvě o službách v kolonce Var. symbol / Číslo smlouvy / OKU
  • ve svém účtu popřihlášení do klientské zóny
  • nebo se na něj můžete dotázat na emailu: ktuo@ktuo.cz

Platby s chybným nebo chybějícím variabilním symbolem se nepřiřazují, proto je vracíme zpět.

Variabilní symbol najdete:

  • na své smlouvě o službách v kolonce Var. symbol / Číslo smlouvy / OKU
  • ve svém účtu popřihlášení do klientské zóny
  • nebo se na něj můžete dotázat na emailu: ktuo@ktuo.cz

V ideálním případě nám zašlete email na adresu: ktuo@ktuo.cz . V emailu uveďte Vaši stávající adresu služby, na koho je služba registrována (kdo je uveden ve smlouvě pro danou službu), novou adresu služby a datum stěhování. Totéž lze provést i osobně v sídle společnosti.

Ano, avšak v případě že je zákazník vázám smluvním závazkem k využívání daného tarifu na určitou dobu, lze změnit tarif pouze na tarif s vyšší rychlostí – smluvní závazek tak pokračuje i nadále u nově zvoleného tarifu.

Podle našich Všeobecných podmínek by služby za daný měsíc měly být uhrazeny do 15. dne konkrétního měsíce.

Nahlédnout do našich podmínek můžete zde: https://ktuo.cz/o-nas/dokumenty-ke-stazeni/

Pokud posíláte platbu za někoho jiného, popř. je u nás smlouva vedena na jiné jméno než je Vaše:

  • použijte správný variabilní symbol – bez něj se platby nepřiřazují a vracíme je zpět
  • do zprávy pro příjemce uveďte jméno a příjmení člověka, za kterého platíte, příp. také číslo popisné

Variabilní symbol najdete:

  • na své smlouvě o službách v kolonce Var. symbol / Číslo smlouvy / OKU
  • ve svém účtu popřihlášení do klientské zóny
  • nebo se na něj můžete dotázat na emailu: ktuo@ktuo.cz

 

Variabilní symbol najdete:

  • na své smlouvě o službách v kolonce Var. symbol / Číslo smlouvy / OKU
  • ve svém účtu popřihlášení do klientské zóny
  • nebo se na něj můžete dotázat na emailu: ktuo@ktuo.cz

 

Číslo účtu pro platby za služby:    18604611/2010 (FIO banka)

Při platbě zadejte správný VARIABILNÍ SYMBOL a přesnou ČÁSTKU kvůli správnému přiřazování.

Platby bez VS či s chybným VS zasíláme zpět na účet, ze kterého platba přišla.

Variabilní symbol najdete:

  • na své smlouvě o službách v kolonce Var. symbol / Číslo smlouvy / OKU
  • ve svém účtu popřihlášení do klientské zóny
  • nebo se na něj můžete dotázat na emailu: ktuo@ktuo.cz

 

Načtením tohoto QR kódu v internetovém bankovnictví se Vám předvyplní číslo účtu + doplňte výše zmiňované.

Za služby můžete platit následujícími způsoby:

  • bankovním příkazem – v bance či internetovém bankovnictví si pro pravidelné platby můžete nastavit trvalý příkaz. Budete tak platbu provádět pravidelně a nemusíte myslet každý měsíc na odeslání platby. Prosíme o zadávání správného variabilního symbolu. Pokud posíláte platbu za někoho jiného ( manžela / manželku / prarodiče / děti apod.), uvádějte do zprávy pro příjemce celé jméno, na koho je u nás smlouva vedena. Zabezpečíte si tak správné přiřazení platby.
  • na fakturu – prosíme o zadávání variabilního symbolu konkrétní faktury
  • složenkou typu A
  • přes SIPO – prosíme o upřednostnění platby bankovním příkazem
  • v hotovosti – jen ve  vyjímečných případech. Prosíme o upřednostnění bezhotovostních plateb (bankovní příkazem / složenkou).

Platby s chybným nebo chybějícím variabilním symbolem se nepřiřazují, proto je vracíme zpět.

Variabilní symbol najdete:

  • na své smlouvě o službách v kolonce Var. symbol / Číslo smlouvy / OKU
  • ve svém účtu popřihlášení do klientské zóny
  • nebo se na něj můžete dotázat na emailu: ktuo@ktuo.cz